Monday, June 22, 2009

HePi FaThEr'S DaY.....

Ucapan ini aku titipkan khas buat 2 lelaki yg paling aku sayang dalam hidup aku....Tanpa kalian,siapalah ieda.....Thanks God,kerana dlm kehidupan ini aku di kurniakan seorang suami yg baik buat aku dan ayah yg baik buat anak ku....Mudah2an Abg akan terus mampu utk membahagiakan keluarga kita....Semoga Allah memanjangkan usia Abg,memurahkan rezeki buat kita sekeluarga kerana hanya Abg yg mencari rezeki buat kita sekeluarga.....Semoga Allah sentiasa melindungi dan memberkati Abg....Ieda n Adib luv u so much.....!
Buat arwah Abah yg Ieda sayang,walau jarak takdir jauh memisahkan kita,namun kasih sayang Abah tetap dekat dihati ieda,dulu,kini dan selamanya....Semoga Abah aman dan tenang di Sana.Ieda bangga punya seorang ayah seperti Abah...Luv u so much Abah...!Tak kan ada yg dapat menggantikan Abah......!Terima kasih Ya Allah diatas kesempatan bersama2 Abah dan menguruskan Abah ketika Abah sakit,sesungguhnya ianya adalah kenangan yg terindah buat aku dan Abah....
Juga ucapan selamat hari bapa buat semua bapa2 di malaysia.....K,chow,adios guys...!

No comments:

Post a Comment