Tuesday, September 15, 2009

SaLaM EdUL FiTri & MaAf ZaHiR BaTiN....



Hai sumer....

Lately aku agak kekeringan idea....Al maklumlah...Bulan puasa....bukan setakat tekak jerk yg kering....segalanya KERING...Hahaha...Duit pon kering jgk...yelah,segala bagai nyer nak dibeli...itu dan ini....Apapun itulah keindahannya....Tetap jgk bersyukur atas segala apa yg telah dikurniakan Al-Khalik....

Nie sementara mr hubby menyiapkan segala angpaw raye...sempatlah aku ngadap lappy nie kejap...hati bagai dicuit2 utk menekan urup2 kat lappy neh....kekekeke....amat la rindu utk berblogging sebenornya.....

2morrow...aku n family...hehehe...cam beso jerk familynya ek....aku,mr hubby n ma darwisyh ler...nak ke kuantan...menyoppingkan diri utk persiapan raya buat kali yg ntah yg keberapa kalinye...hahaha....adalah sikit2 jerk lg yg belum settle....so esok kami akan ke kuantan n the next day akan terus bertolak ke kg mr hubby.....yeay yeay....

So.....Dikesempatan ini...saya....mengambil kesempatan utk mengucapkan SELAMAT MERAIKAN 1 SYAWAL YG BAKAL MENJELANG TIBA....hope kamu kamu dan kamu semua beroleh keberkatan dihari mulia nanti.....juga...SAYA MOHON AMPUN DAN MAAF ATAS SEGALA KHILAF YG PERNAH SAYA LAKUKAN SAMADA SECARA SENGAJA MUHUPUN YG TIDAK SAYA SENGAJAKAN.....Pada yg berhari raya di Terengganu...Jemputlah beraya ke teratak mini saya ek....di Dungun....

K allz....bye ....take care n salam sayang buat semua...!Adios.....

4 comments:

  1. Selamat hari Rye to kak ida n CO

    ReplyDelete
  2. Slamat hari raya jgk buat anna n co.....hehehehe....meh beraya umah akak ek....kekekeke....

    ReplyDelete
  3. slmt hari raya ida :) mana pics raya? cpt ler uplaod..nak tgk anak bujang tu pakai bj melayu :D

    ReplyDelete
  4. Jap ek kak shima....skang nie hanya sempat membaca blog ajer...x sempat lg nak upload gambo...sabaq ek kak...akan ada x lama lg....hehehehe

    ReplyDelete