Sunday, August 29, 2010

PeNaT...Tp...BeRbALoi2...

Semalam kami ke kuantan.
Alhamdulillah....rasanya persiapan raye
sudah pon lengkap.
Hehehe...kami bkn lah keluarga
yg besar....Jd,x banyak pon
persiapan yg perlu dan hendak d lakukan.
Sekadar mencari keperluan yg asas utk
berhari raye shj.
Utk en asben....apa yg perlu sudah pon
saya sediakan.
Begitu jgk dgn keperluan putera hati saya
yg satu itu jg telah saya persiapkan.
Keperluan mak,baju sdh saya siapkan.
Tinggal sepatu raye bonda ajer yg
saya mintak kak rose belikan.
Hehehe.
That means....semuanya Alahamdulillah,
telah saya sediakan sesederhana mgkin.
X boleh membazir kan...
Cerita pasal semalam...Kami bertolak dr umah
seawal kol 9am.
Dengan harapan dapatlah kami mencari
parking dengan mudah n jayanya.
Sampai d East cost mall....sekitar kol 11.30am,
sebelom tu singgah d Balok dulu,
umah abg en azwie.
Singgah utk megambil tempahan kuih n biskut
raye....hehehe,
then...terus jer kami ke ECM.
Mak aiiihhhh,masa sampai tu dah jem glerrrr.
Biasa2 klu ke situ kami park kat basement la,
tp smlm....nun menjauh d puncak....
Terpaksa mendaki utk mendapatkan parking.
Wakakaka...Gtu lah kan klu time2 nak rayer..
Hahaha...masuk jer dlm ECM tu plak,
dah ramai manusia2 yg sakan bersoping bagai.
Time tu mood dah separuh ilang...yer la,baju bajan
dah x banyak pilihan...Nasib la baju n suar
utk adib dah bersoping masa ke KL aritu.
So smlm hasil tangkapan hanyalah
utk en azwie shj....ada la 1,2 barang
dapur n brg2 umah.
Plan mmg dah nak blk terus jer lepas solat zohor kat ECM tu,
tp terbantut bila en azwie tanya
"nak berbuka kat The Chiken Rice Shop tak?"
waka waka eh eh...hollla weiii...
terus jer jawab
"nakkkkkkkkk"
So,cecepat kami pegi ke TCRS tu utk book table
Alhamdulillah,time tu ada 2 jer lg table yg kososng.
Mmg hari2 biasa klu kami ke ECM mmg acara
wajib adalah pekena nasi ayam kat situ
Hehehe...
Tgk ek menu kitaorg mamam semalam...
Taraaaaaaaa
*
*
*

Kerabu mangga yg shedapppp bangettt....

Air bandung

Pai tea yg enak shangat.....

Cam moka org pose jerk kan lil boy tu...ahaksss...
Amatlah kenyang dengan juadah berbuka semlm....Alhamdulillah...wa syukurlillah atas segala nikmat rezeki dr Allah Taala...Sampaikan kena tukar driver
time nak blk tu...En azwie mmg mcm tu...perot dia x bleh kenyang sgt klu nak memandu.
Mmg akan mengantuksssss la jd nya.
So,Alhamdulillah,dgn bantuan cermin mata saya,
saya telah berjaya memandu dgn selamat mlm td.
Sampai at our home sweet home kol 11.30 mlm.
Note:Buat ma lovely bro....mohon maaf sbb x bgtau bahwa saya sefamily ke kuantan
smlm...bkn apa,x mahu mengganggu hari minggu kamo sekeluarga.
InsyaAllah,sabtu nie kita jumpa n iftar ramai2 ek....Luv u bro...!!!!

No comments:

Post a Comment