Tuesday, April 26, 2011

TeMaN2 JuGa AdALaH 'TeRaPi' TeRBaiK SaYa...

Alhamdulillah.....
Selain memiliki keluarga.....Aku juga dikurniakan
ramai teman2 yg disekeliling....Membuatkan hari2
yg aku lalui terasa bahagia dan mendamaikan.
Hehehehe....Saya jarang dapat kluar lepak2 dgn kwn2
sbb masa saya,saya habiskan di rumah bersama family,
tidak pun di kg en azwie....dan paling tidak juga bercoti2
mesia bersama family....Jd,mmg agak2 kesuntukan masa
utk outing bersama kwn2....Tp.....Bila skali dpt outing,
mak aihhhh...Terasa nikmatnya....Kepala yg kusut terasa
ringan utk seketika....Thanks 2 'abg' sbb always memahami
isteri mu ini.........:)
Adakalanya aku rasa mcm kejam ler jgk
Sbb,bila saya outing,adakalanya dia akan sendirian di rumah
Hehehehe....Sayang suami tinggal2kan....Kakaka....Bkn lama
pon kan 'bang'....:)
Minggu nie.....3 hari berturut2 saya kuar dgn kwn2.....Bkn lah dgn
org yg sama....hehehe....Tukar2 kawan la kan....Lepas xtvt brekfest
aritu,keesokkanya pg2 lg my BFF,yana call,ajak bekfest sesama
& lepas tu kitaorg zassssss dgn cargasnya ke Paka utk ziarah
member yg baru dpt bb gurl....Lepak lama la jgk kat umah
yatie coz mmg syok bersembg ngan minah tu.....Dr 1 bab ke 1 bab.
Sedar2 dah pukol 12 pm...Barulah kitaorg beransur....Hehehe...
Kemarin pon kluar lg.....Kekekeke...Kuar ngan jiran dekat2 umah
aku jer....Dah lama gler x kuar sesama......So....Itulah indahnya
persahabatan kan...?Bagi aku....Sahabatlah terapi terbaik aku
selain drpd family....Pada yg x suka bersahabat...Amatlah rugi
okey....Hidup kita kan lebih indah andainya ramai yg menyayangi
kita & kita juga menyayangi insan2 disekeliling kita....
Chowwwww...!!!!!!!






Love U All So Much......!!!!!

No comments:

Post a Comment