Friday, January 23, 2009

My Uncle.....

Aiiiiyyyyyaaaaakkkkk....sesungguhnya aku rasa hari nie aku dah over use diri aku nie....manakan tidak,malam td dh la x dapat tido lena disebabkan mamam pulut kuning kat kenduri pak cik aku di Bukit Besi. 1 badan terasa sengal. Bangun jerk tito pagi td ambik bekfast dan terus jer telan pil sebijik,dunia ku berpusing sebentar....Awie plak ada kelas arini,but pegi bertiga dgn kereta si kamal...hajat d hati nak la lenakan diri bagai sejam dua,huhu,si adib plak buat hal.So,aku pun settle kan lah juga homework mana yg patut,walau bagaimanapun kerajinan lah plak,walau ku rasakan diri x bermaya,tp jari jemari ku tanpa di sedari telah pun memberus bilik air belakang,x cukup dgn tu,lantai dapur aku mop n berus tangganya.Sedar2,daya tahan ku sudah tidak dpt bertahan....
Bangun jer dr tito,dpt call dr pak cik aku yg dr lepar utara....Nak mai umah katanya,sepantas kilat ku capai tuala,meneroboskan diri aku kedalam bilik mandi,mandi cincai2 jer coz kena jgk keluar sbb dh x ada apa2 langsung kat dlm freezer,dlm 5 mnt jer dh siap start enjin kete,hahaha,call kak ma ajak dia teman kan aku keluar,dia sure2 lah suka yg teramat sgt,bonzer pertama dah tentu joint jgk....si adib la,saper lagi.hahaha.Shopping kat Aneka jer.Ayah We n family & Ayah Su n family sampai kul 5 pm.lepak2 mnm air sambil mkn satar goreng n kepok goreng.Pas maghrib sekali lg call kak ma ajk teman keluar lagi,kali nie nak p beli lauk nasi utk mamam mlm plak.Nasib lah kak ma lonely coz husben dia p KL,senang la aku.Pas mamam,ayah su n family dh nak balik coz esok keje.Ayah We n family jer lah stay kat umah aku mlm nie,seronok jgk coz walaupun abah dah x ada,but relation dgn pak cik2 aku masih utuh sebagaimana adanya abah.Thanks God.Pas siap berkemas,terus jer masuk bilik coz bdn dh terover2 letih,i cant stand anymore....adios

No comments:

Post a Comment