Monday, August 3, 2009

FaMiLy TriP....

Last friday,aku n seluruh kaum kerabat mr hubby telah ke pekan,pahang....bertujuan menziarah bapa saudara mr awie...kami pergi berkonvoi,3 buah kereta termasuk kereta aku....cian awie,balik keje pagi jumaat tu,terus jer melentok kan diri dikatil,dapat lelap sejam dua pun ok lah katanya sebelum bertolak....Program nie telah diaturkan oleh my MIL,so,nak x nak,mmg kena joint.....Bertolak dr dungun kul 10 am,solat jumaat di Masjid Permatang Badak,kuantan.then terus jer ke destinasi pertama,Peramu,pekan.Lama jgk la kat ctu,till 6.30 pm barulah bertolak plak ke Balok Perdana,umah abg mr awie.Mlm tu semuanya bermlm dirumah my BIL la,except aku n co,bkn x sudi nak bermlm kat ctu jgk,tp terpaksa akur dgn kehendak keadaan,so kitaorg bergerak solo meninggalkan yg lain atas tujuan mencari tempat utk bermalam,bkn jgk aku x mau bermalam dirumah my brother,abg ju,tp dr awal aku mmg x inform kedatangan aku ke kuantan,so,x kanlah kul 11 pm tetiba nak g ketuk pintu umah dia just utk tumpang tidor....X enak seh....so,pusing punya pusing,decision is Hotel Shahzan Inn....Ok lah utk penginapan yg x dirancang...Hohoho....Apapun,sonok dapat sesekali berkonvoi ngan family nie.....Chow!!!!

Time kat umah Tok Ngah....Peramu,pekan,pahang.

Thanks Abah 4 our sweet dream.....

At shahzan inn hotel.....

No comments:

Post a Comment