Wednesday, July 29, 2009

KeEp In ToUcH...

So heppi...to nite.i really appreciate my friend,HAZIEANIES AZNIE.....Hohoho...Thanks anis coz sudi mengontek diwi ku...Hehehe...Memula anis just sms aku,dia bgtau yg dia tukar no phone baru n then,aku terus jer call dia memandangkan mmg dah lama gler x berckp secara live....menjerit x hengat bila dia dgr suara aku...Anis bitau yg ptg td dia bukak my blog nie kat office dia....she so xcited i think....ye lah,saper x xcited bila dpt tgk wajah2 member2 yg pernah tiap2 hari kita jumpa suatu masa dulu....means,zmn sek dulu ler....Lgpun,anis nie adalah member satu kepala aku masa sek dulu....byk gler memory yg sweet2 n yg x berapa nak sweet,yg pernah terukir dlm sejarah persahabatn Aku & Dia....kenal dr remove class,sampai ler ke form 2...3 tahun mmg sentiasa bersama...dalam kelas dok sama2...buat keje sekolah sama,tiru keje sekolah sama2,time period pun sama2,so,time ponteng puasa pun sama2 makan kat dlm kelas...Hahaha...nasib ler semua student pompuan....1 kelas pun mmg dah paham sesgt perangai nakal kitaorg....Byk sgt kenakalan yg kami pernah sama2 buat...nak dstorykan kat sini,mmg x terstory...Kat hostel plak 1 thn jer berkesempatan dok sesama,ermmm....mmg bannyyyyakkkkk sgt ceritanya.....paling besh,selalu pakai baju yg sama2 warna,sama2 bunga,tshirt yg sama kaler,mandi sama2,basuh baju sama2,once yg aku x bleh lupa,anis lah yg ajor aku gosok gg dgn cara yg betul...hehehehe....mekacih ek anis,sampai skang nie,kdg2,time gosok gg depan cemin jerk,mesti tewingatkan dia....kelakor....dan kitaorg paling suka bila ada org kata,kami kembar.hehehehe...pastu masa nak masuk form 3,anis pindah ke SM Keratong,sedey gler time anis nak pindah tu,ye lah,ibarat ilang sebelah tgn,dah mula mikir saper la yg nak jd partner utk buat perkara2 yg nakal2....tp,itu lah,persahabatan ttp persahabatan,walau jauh,we all ttp saling mengingati,walau dah x serapat dulu,tp still lg tahu hal perkembangan masing2....InsyAllah,suatu hari nanti,aku nak jgk jumpa ngan member sekepala aku neh....Mmg windu thp gaban kat dia....Apapun,dah puas ati coz dapat gayut selama 45 minit ngan dia mlm nie....To anis,nanti bil talipon aku sampai,share2 ek....Hehehehe....Aku tgu ko dtg ke teratak mini aku kat dungun nie tau.....Sayang ko anis...!

With her hubby....Mr Epul

Puteri sulung anis....Hana Humaira

Putera si anis....Aqil Irsyad

3 comments:

  1. rs mcm nak p jengok kak anis jer.comel sungguh anak2 die

    ReplyDelete
  2. anna:like mother like son la anna.Hehehehe...Pegi la jumpe ngan kak anis,dah namanya dok kl,x kan x dok kelapangan lgsg.Hohoho....

    Me:Ada rupanya ek...why la lama sgt menyepi dik oi....

    ReplyDelete