Tuesday, November 10, 2009

WeeKaNd....

Last saturday punya citer nie....First nak ucapkan tq so much kat Abg awie(my BIL),anak buah aku along mirol n aya coz sudi bawak ma Darwisyh jenjalan,aku x joint la coz hari tu hari yg sedih bg aku,dgn keadaan diri yg x sihat,fikiran yg kusut masai,apapun,thanks so much sebab kalian semua,aku masih mampu tersenyum....Balik jer dari klinik pagi tu,terus jerk membatukan diri kat bilik....Adib plak sampai ke ptg bejalan,balik,muka dah monyok sebab LETIH...hehehehe...
Sakan jgk la adib coz pepagi tu abg awie bwk deorg jenjalan kat Tmn Tasik TTwangsa,pastu ke sogo plak utk cari pakaian adib n aya utk mandi d klcc...Nasib la adib ada pak sedara yg baik budiman camtu ek...Kekekekeke...
So,nie lah antara buah tgn yg sempat along mirol snapkan utk aku...Dia tau mak su dia nie antu blog...x dsuruh pun snap segala gambo2 nie...tp dah ada,bleh la aku tayangkan kat cini...
K all...Adios!
p/s: To kak mar(nurul fatihah)...ida tahu,akak silent reader kat blog ida nie....ida nak mtk maaf banyak2 ngan akak sebab,klu ikutkan plan,kita nak jumpa kan sabtu lepas...tp sebaliknya yg terjadi....ida mtk maaf byk2 n ida harap,lain kali kita dapat jumpa.Akak doakan ida ek!
K all...adios!!!!

At SoGo...

Berlovey dovey with kak ya...

Cam apa ek deorg neh...?

Merahnya mata...

Sakan.....

Poyo...kekekeke

Macih uncle awie coz belikan baju baru neh utk adib..hahaha

No comments:

Post a Comment