Wednesday, November 18, 2009

SuKa SaNgaT....

Yeeeeaaaayyyy.....malam tadi,aku telah menerima kedatangan seorang insan yg amat2 aku RINDU....RINDU SANGAT...!!!!Taraaaaaa...Hehehehe...

Luv u so much Abang....

Mau aku x senyum sampei ke telinga....en husben cakap dia nak datang KL arini,tup tup...Kul 11.45 malam tadi,bell umah kak rose tetiba bunyi....time tu kitaorg tgh tgk tv lagi....masing2 cam terkezut gler dengar bunyi bell...Bila intai2,rupa2nya en husben ku dah terpacak kat luar pintu...kekekeke...Dia mmg cenggitu,suka nor wat menda2 yg kadang2 pada aku diluar 'keterbatasan' manusia normal...Wakakaka....Ye lah,smlm dia keje pagi,means balik keje pong dah kol 8 malam....Dia sms aku ckap dah sampai umah kol 8.30 tu...kol 9 pm plak siap sms 'gud nite'bagai kat aku,konon2 nak tido awai sbb nak tolak awal mai KL esok(arini lah)...Porahhh,rupenya time dia sms tu,dia dah masuk highway pong....Katanya takut,klu dia bgtau nak dtg memlm gtu,aku kompem x bagi....MEMANG DOH!!!Bimbang seh...aku takut dia ngantuk...

Apapun,syukur Alhamdulillah sebab en husben dah selamat sampai....Terobat ghindu aku...Betoi,since kawen,ini lah first time kitaorg 'terpisah'dalam tempoh yg agak lama...sebulan shiot....Mmg aku x dapat bayangkan cemana lah hidup wife2 yg dok berjaohan ngan en somi masing2,cam nanie example...Tabik spring la kat nanie,akak x mampu dik oiii....K allz...nak tito dulu....Nak berlovey dovey la plak...kekekeke...Gatai!

6 comments:

  1. sukenya dia dpt jmpe hubby...ye la lama x tgk muke msti windu gile kn..hehehe. slmt berlovey dovey ye da...:)

    ReplyDelete
  2. Thanks ma yatie laling...ahah Tie...besh gler,first time RINDU MERINDU cenggini...hehehe

    ReplyDelete
  3. akak,akak pon long distances jugak eh?sama sama lah kte rindu rinduan kan?

    rindu itu kan indah :)

    ReplyDelete
  4. x aih....kak ida skali skala jerk nanie...hehehe...tu ah,akak x dpt bayangkan org yg dok jauh2 ngan husben mcm nanie,lama plak tu...

    Ahah la dik,SESUNGGUHNYA...rindu itu amat lah indah!

    ReplyDelete
  5. salam kak ida,

    hihi..yea rindu itu hazab tapi nikmat :)
    boleyyy gitu...

    salam kenal & salam maalhijrah.
    tq ye link kan yat.

    ReplyDelete
  6. Yat...hehehe...tq jgk utk persahabatan 'alam maya' neh.....hahahahah

    ReplyDelete