Monday, December 28, 2009

CoMe BaCk...

Assalamualaikum.....kabare semua...?Makkkaiiiihhhh....RINDU SERINDU RINDUNYER dah sebenornya kat 'teratak usang' ku ini....hehehe...apapun,buat pertama kalinya sebelum ida memulakan apa2 cerita kat sini....izinkan lah ida untuk meng'vakium' akan segala habuk,debu2 n sawang2 yg dah lama melekat2 kat dinding 'teratak' ida nie ek....Kat luar teratak nie plak ntahkan dah berlalang pon x tau ler ek...hahaha...Rajinnya tuan tanah nie kan.......!

Okes....cam dah besih jerk umah nie...so...Tak tau sebenarnya nak memulakan cerita yang mana coz dah terlalu manyak cerita yg dah terpaksa d lupus kan dari ingatan neh....
Eeeerrrmmm....sebab dah terlalu lama x mengarang kat sini,so, idea pon mcm ssh nak dapat...huhuhu...Jadi,untuk pertama kalinya ini setelah sekian lama menyepi...Ida kembali...sekadar untuk melepaskan rindu pada kamu kamu dan kamu yg sentiasa berkunjung ke teratak ida ini....terima kasih.....InsyaAllah....esok lusa dan hari2 yg mendatang,ida akan kembali dgn kisah2 kehidupan ida yg serba ringkas utk dikongsikan bersama2 kamu kamu dan kamu semua k....
Apa yang penting....Ida sayangkan korang semua.....UuuuuUmmmmPPPPPhhhhhh!
Adios Guys....

4 comments:

  1. eh..td ade tgl komen apesal takde dlm box ni..konpius2

    ReplyDelete
  2. salah box la tu ana...hahahahaha

    ReplyDelete
  3. ida...wlcome back...:)lama da aku tggu cite ko ni...

    ReplyDelete
  4. Yeeeaaahaaaa Tie....i'm back now....bca la story mory aku yg x seberapa tu ek....hahaha

    ReplyDelete