Saturday, February 20, 2010

CNY...ImPiAnA KLcc

Adushhhh...Arini,2 bakul kain sudah berjaya saya basuh...Penuh ampaian kain...x cukup kat ampaian...kat pagar pun saya sidai...Hehehe...Pagi2 lagi dah x dok diam,after en azwie pegi work...Adib plak till tido coz demam...Saya menjalankan tanggungjawab yg perlu saya laksanakan...Wakaka...Kol 9am,saya dah berjaya settlekan semua homework!Bravooooo...!

Adib mangun tido kol 9.30am....bg dia bekfast,mandi,mkn obat...So,this time bleh la saya merelaxkan diri dgn terapi berblogging neh...X ada apepon yg menarik utk d share kan...Just sedikit halwa CNY baru2 nie... coz saya n adib berkesempatan mengikot en azwie berkrusus d KL....

Bertolak ke KL pagi ari isnin tu...Meninggalkan tetamu2 yg time tu ada kat umah saya...Hehehe..Kak Rose n Co...Deorg nak blk KL ari selasa,so,terpaksalah meninggalkan deorg...Dah pesan..Buat la macam umah sendiri...Hahaha!Otw singgah dulu ke Kuantan coz antar mak ke umah my bro...A.Ju,coz mak x mo ikot, x larat katanya....Bertolak pulak dr umah A.ju dlm kol 10.30am dan selamat sampai d KL kol 2pm..Terus chek-in d Impiana Hotel KlCC...Superb la jgk hotelnya...Hehehe....Boleh laaaa...!

Ari selasa...Pas bekfast en azwie terus ke course...Melepak ler saya dua beranak bersama2 dgn adib d bilik hotel...Bosannya toksah cakap ler...So,apalagi..ZZZZzzzzz jer lah...!Hahaha....




Kak Rose sampai KL ptg ari selasa...Besh jgk coz Kak Rose n A.Awie till cuti sempena CNY sampai ari ahad...means 1 week tuuu...Jdnya...sepanjang saya n family d KL,Kak Rose n A.Awie lah yg slalu melayan kerenah kitaorg..Bwk pegi jalan sana sini...Makan situ sana...Hahaha...Blanja itu ini...Eeeerrrrrmmm...Trimas manyak2 ek Kak Rose...Semoga murah rezeki...Lain kali blanja lagi yer...!HAhaha...Thanks jgk utk anak buah saya...Kak Ngah Ezan coz sudi melepak2 ngan mak su dia nie kat hotel,siap tapawkan lunch lagi masa ari rabu tu...Huhuhu...Adanya mereka2 ini membuatkan hari2 saya menemani en azwie d KL terisi sekali...Mmg hepy sgt2...!Sayang korang semua...!

Time nie tgh tgu Kak Ngah Ezan n Kak Rose kat lobi...Hehehe

Kolam yg x berapa safety utk kanak2...

Tapi...Sedey coz sapenjang d KL,saya x berkesempatan pon nak berjumpa dgn kawan2 sek saya...even anis skalipon x sempat....Papepon,thanks 2 Anis coz sudi call ida n invite me to lunch sesama after chek out ari kamis tu...Tp masa membatasi segalanya...InsyaAllah,andai ada pertemuan yg diizinkan buat kita,kita jumpa lain masa ek Anis....Saya sayang awak ah...!BFF yeah!Ari kamis,saya n family bermlm drumah Kak Rose d Setiawangsa...!


Jumaat...After solat jumaat,kami bertolak balik ke Dungun...Shian to ma super hero...Demam...Tp x meragam sangat pon...Adib dah besor kan...!Hehehe....Selamat sampai d our HOME SWEET HOME tepat kol 10pm...!

Sian dia demam...Tido jer sepanjang perjalanan balik smlm...Huhuhu

No comments:

Post a Comment