Thursday, February 25, 2010

PoRTeR StUdY SeT...

Semalam....Tanpa sebarang xtvt d rumah....kami decide utk keluar mencari meja dan kerusi utk our lil boy tuu...Melihatkan kerajinannya setakat ini...membuatkan hati saya & en azwi gumbira...Harap2 sampai ke besor lah rajinnya ek Adib...Amin...
Tujuan asal utk mencari porter study set itu adalah d Mesra Mall...Hehehe..Ttp,perot plak terkebetulannya time tu dah berdondang sayang....al maklum lah,sejak mak ke kuantan nie,saya mengambil cuti rehat dr ke dapur...Takat masak yg sempoi2 utk perot kami 3 beranak tu saya memasak la jgk,tp just a simple menu ler...hehehehe...Bkn la bermakna Mak tu 1 bebanan...Tidak sama sekali...Hehehe..Cuma,time Mak ada,menunya kenalah masyuk sket kan...Mak mmg jenis yg x suka makan d kedai...So....No choise....Selagi hayat d kandung badan,saya akan cuba lakukan yg sehabis baik buat Ibu saya yg tersayang.....Hah!!!!!!Dah melalut nie.....

So,lunch utk tghari smlm adalah d Mc D kerteh tu jerk...Kekeke....Just a simple n sempoi lunch...!!!!!!!!!!


*


*



*


*



Sesudah perot disi....Kami terus jerk ke Mesra Mall...Melengkapkan misi sebenar kami...Hehehe...Dan alhamdulillah,kami sangat2 berpuas hati dgn hasil tangkapan kami....Adib pon soke..so....Ok lah.



Saja saya snapkan pic yg kat atas tu...Mmg kelakar time saya tgk mereke ber-2 nie berjalan sambil tangan dibelakang...sama jer gaya en azwi n azwi junior bejalan...3 pic tu adalh d tempat yg berbeza2....Bermakna mereka ber-2 mmg sinonim dgn gaya tgn yg sebegitu ek...?Kekeke...Anak abah!



Yeah...Porter study set utk Adib!



Moka till moyok coz masih demam sebenornya...Huhuhu.Papepon...Ibu & Abah doakan agar Adib rajin2 blajo yer...!!!!

No comments:

Post a Comment