Friday, March 26, 2010

SeMiNgGu Yg TeLaH PuN BeRLaLu....

Hhheeerrrmmm...Ntah bila lah agaknya kan saya dapat
menjadi BLOGGER YG TEGAR
macam Yatt mama Qies tu...!
Ntah la...satu persoalan...yg tidak penah berjawapan.
Keh keh keh...
Minggu nie adalah minggu yg tenang sajer buat saya dan keluarga.
Dari ahad sampailah ke arini,jumaat....
Kami just melepak2 kat umah jer.
Setakat menerima kunjungan sahabat handai ke teratak mini kami...
Itu sahaja xtvt kami sepanjang mggu nie.
*
*
*
Berbeza dengan minggu lepas.
Saya agak kelam kabut sedikit.
Ada perkara yg mengembirakan...bersilih pula dengan
yg tidak mengembirakan...
GEMBIRA
*
*
*
kerana pd hari isnin minggu lepas...Tanpa saya sangka...saya telah dikunjungi
oleh tetamu dari jauh...nun jauh d bumi Anbiyaa'...Thanks so much to
Kak Mar coz sudi menapak ke mini house ieda...
Terobat rasa rindu setelah sekian lama x berjumpa.Thanks jgk utk ole2 yg d bawa ek!
Semoga lepas nie leh jumpa lagi...!Hehehe.
SEDIH
*
*
*
Kerana pada hari rabu bersamaan 10 Mac yg lalu,perginya seorg
bapa saudara saya,iaitu abg kpd mak saya...satu2nya
saudara kandung yg mak ada sebelum ini.
Sedih melihatkan mak kerana kini mak sudah tidak punya adik beradik yg lain lagi.
Apapun,mak masih punya KAMI...Anak2 mak
yg akan sentiasa menyanyangi mak hingga hujung nyawa kami.
Luv u so much mum!!!!
*
*
*
Lunch pd hari tu di sini.....Abg Awie blanjo!
Ngeeee...!

Teringat kat ma SIL time nie,

Kak sara coz ada ikan patin..Dia

plak yg x ado.

Huhuhu.

Yeah...En azwie dah x sabo nak mkn ikan kelah.Hohoho.

THEN

*

*

Ari jumaat plak,saya se family bersama2 dengan Kak Rose n Co

Bergerak pula ke kuantan memandangkan keesokkan harinya ada

majlis dirumah anak saudara kami d IM 8 kuantan.

PENAT...Tapi demi ikatan kekeluargaan..adakalanya keletihan itu

bukanlah penghalang utk kita mengembirakan diantara 1 sama lain.

Apatah lagi disaat keluarga kita ditimpa musibah...

Setidak2nya kehadiran kita adalah utk turut sama merasai kepahitan

yg mereka rasakan saat itu...Betul kan?

Sempat lagi melepak sebelum ke IM 8.Hehe.

Mr azizul hadi...anak buah saya yg kini membesar bagai johan.

Ngeeee...kaloh dah mak su dia skang neh.

Hahaha.

No comments:

Post a Comment