Friday, April 2, 2010

BeStNyEr....DpT PeGaNg StErEnG!!!!!!!

Assalamualaikum.......wrb.


Actually...Hehehe...
Saya bukanlah ada apa2 pon untuk diceritakan kat sini.
Ntah lah,mgkn kerana kehidupan saya sekarang lebih banyak di rumah
berbanding waktu dulu,iaitu sebelum Adib bersekolah dulu,xtvt cuti2 malaysia sentiasa menjadi rutin kami.
Hehehe....Memang terasa keboringgangnya...
Tetapi,syukur lah...
Saya masih punya teman2 disekeliling utk melepaskan
rasa borring yg kadangkala
membelenggu dijiwa...!
^...........^
Harap en azwie tidak tersinggung dgn pernyataan ini.
Ahaakkkaasssss....
Suami saya itu kadangkala jiwanya mudah tersentuh.
Hehehe.
*
*
2,3 ari lepas.....
Ntah kenapa....sudah terlalu lama rasanya saya tidak memandu
'si kelabu' saya itu.
Terasa kerinduannya.
So...dengan keizinan en azwie...
setelah hampir 3 bulan tidak memandunya,
saya bagaikan insan yg 'giler stereng'
Hahahaha.....
Memandu tanpa ada tujuan yg pasti!
Terdetik jgk time tuuuuu
Alangkah bestnyer kalau en azwie
memberikan saya green light utk ke KL.
HAAAAHAAA!
*
*
*

*

*

Xoxo....!!!

No comments:

Post a Comment