Thursday, July 29, 2010

AsSaLaMuALaiKuM.....

Setelah berabad menyepikan diri....
Akhirnya...
Terkeluar jugak mood rajin aku
untuk berblogging arini...
Hehehehe...
Ntah knp semakin hari perasaan malas
kian menebal.
Mungkin kerana tiada yg
menarik utk d kongsikan.
*
*
*
Tapi.....
Tetap sajer berkunjung ke blog2
teman2 yg lain.
Masih membaca dan mengikuti
perkembangan kawan2 blogger
yg tegar...Cuma,
blog sendiri shj yg d biarkan berhabuk.
*
*
*
Sejujurnya....Mood hari ini datang
pon d sebabkan seseorg yg bertanya..
"knp dah lama sgt x hapdet blog???"
Bermakna...masih ada yg sudi ke blog
saya yg tidak seberapa ini...
Mekacih buat KAMO....!
*
*
Jujurnya juga...Bulan ini agak bizi
berulang alik ke kampung mr azwie.
Ye lah kan...musim buah sudah bermula.
Durian kat kg mr azwie plak thn nie
berbuah sakan.
Boleh d katakan tiap2 mgu jgk la blk.
Sempat jgk bawak kawan baik kami
ke dusun durian d kg...
Pn Liyana n Hj Salleh.....
Pengalaman yg baru bg deorg bila dpt
tgk sdri buah durian gugur...
Hahahaha....
Bersambung plak dengan xtvt menjamu
org2 kg makan d masjid.
xtvt setiap thn yg mmg aku n awie nak kekalkan selagi kami mampu.
Alhamdulillah...Thn nie rezeki masih berpihak kepada en suami saya.
Bermakna...Rezeki utk d kongsi bersama.
Biasanya kami lakukan pada bln Ramadhan,tp utk thn nie
kami buat utk menyambut Ramadhan kerana en azwie
bimbang.Ramadhan nanti dia ssh nak cuti.
JADI....
Semuanya membataskan saya utk berblogging.
Hahaha.....
Alasan yg boleh d terima pakai kan.
Ye lah kan...amat2 bizi kesana kemari.
kesitu dan jgk kesini.....
Ermmm....Dek kerana kebizian itu,
makanya...x ada lah jgk pic2 menarik yg sempat d snap.
Cuma...beberapa keping buat mencuci mata.
Pic anakanda kesayangan saya sewaktu
saya n abahnya bawak dia ke taman...
Taman nie area dekat2 rumah kami jgk.
Hehehehe...Layannnzzzz....!!!!!!!

2 comments:

  1. kerana kamo kak ngah...i'm back...hehehehe...!!!!

    ReplyDelete