Thursday, July 1, 2010

NoT FeeLiNg WeLL...

Dah 2,3 ari agak kurang sehat.
-Selesema + Batuk + Resdung -
Benar2 membuatkan aku agak kurang selesa.
So...aku ambik keputusan utk merelax kan diri ajer la
sepanjang arini.ahaksss!!!!!!!
Ye lah...2 mgu lepas sudah terlalu bz.
Ada2 jer tetamu yg dtg kerumah
Bkn tidak senang dgn kunjungan2 itu,
namun adakalanya aku jg memerlukan REHAT.
X mahu membebel panjang....
Pagi td lepas settlekan pertolongan
yang d harapkan oleh Abg ju....
Teros balik umah n kemas2 jgk apa yg patut
termasuk la melipat jgk kain yg sebakul tu.
Kol 12 pm kuar ngan awie ambik adib kat sek
then terus g makan.
Arini ibu gantung kuali n periuk ek adib.
Hehehehehe.
Memilih utk ke Seri molek d uitm ajer.


Sementara tgu chiken chop...Adib mamam oreo cheese kek nie dulu.hahaha!!!

D potongnya kek sepiring tu mcm nak potong kek besday..Ahaksssss!!!!!!!

Peberet drink adib....Milo Ais.

En azwie nyer menu penuh table....pg td blk keje dia x sarapan.so pulun la time lunch tu...kekekeke...kenyang x hengat.sup ekor+sayur campur+telur dadar.

Adib nyer lunch td....licin..!!!!!!!!

Moka hepi bila dia dah kenyang...Alhamdulillah.

Perot kenyang...Ready 2 go home.!!!!!!!

Berlovey dovey setelah kekenyangan...

Aku x order paper pun coz mmg x der selera.....Kan besh klu selalu cenggini....X yah la aku susah payah nak berdiet...ber SD2 bagai...wakakakaka!!!!!!!K lah....mata pon dah x larat nak mengadap lappy nie lagi dah...So.....ADIOS GUYS...!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment