Tuesday, September 28, 2010

BuLaN iNi BuLaN b'BBQ....

Bermula ngan ber....BBQ bersama2
ngan member2 sweet sour d umah
Pn Liyana...Bersambung pulak dgn mini
BBQ sempena Besday adib yg ke-5 thn aritu.
*
*
*
Then....Masa hari raya yg ke-4 pon...
Masih lg ber....BBQ dgn famili belahan jiwa
saya plak d teratak mini saya...:)
Tanpa d rancang sebenarnya.
Tp mmg best la bila sesekali dpt berkumpul cenggini.
*
*
*
So....Biarlah pic2 d bawah ini shj
yg bercerita yer.
Mata sudah terlalu mengantokssss neh.
Sesungguhnya saya bahagia
memiliki keluarga yg bahagia
seperti saat ini.
Punya Suami dan anak.
Ibu tersayang.
Kakak yg saat ini saya
berkongsi segala suka dan duka
bersamanya dan....
Abang yg terlalu baik d hati dan mata saya.
Biar Abah sudah jauh meninggalkan saya
dan keluarga...Namun saya pasti...
Abah juga bahagia d sana....
Terima kasih Tuhan....
Terima kasih utk segala nikmat ini.
ALHAMDULILLAH!!!!!
*
*
Alia...Si bongsu kak rose.
*
*
Ma big brother n si kembar angah g-joe...
*
*
Khusyuknyer memasing...kibas satay!!!!!
*
*

Ma sister...kak rose n asben.
*
*
Aper ajer la en azwie shayang....:)
*
*
*
*
*
*

No comments:

Post a Comment