Tuesday, September 28, 2010

SuKa-SuKi AiDiL FiTRi....

Hai all....
Dah lama rasenyer x bersiaran d sini.
Maklumlah...open house sana sini
membataskan kerajinan saya utk
berceloteh d sini.
Alhamdulillah Wa Syukurlillah
Aidil Fitri kali ini sudah pon kita
semua raikannya.
Bagi diri saya....biasalah
kenangan raya utk thn ini
ada yg best n ada jgk yg x best
utk d kenang!!!
Biasalah...Lumrah kehidupan.
Apapon,nak x nak...
Harus jgk melaluinya.
Yang best2 tu kita kenang la sampai ke mati.
Yg x best tu pulak...ermmmm
seperti biasa....buat bodo jer la kan.
Malas nak memikirkan sikap manusia2
yg kadang2 membuatkan saya amat2 rimas
utk berada d sisi mereka.
Tp dek kerana ikatan kekeluargaan
yg x akan putus....REDHA ajer la ek:(
ok.....ok!!!!!!
X mo merosakkan mood raya saya.
Seperti thn2 sebelom nie jgk....
Raya thn nie saya sefamili menyambut
aidil fitri d kg en azwie.
Seronok beraya d kg dia sbb adik beradik dia ramai.
Tp...ptg hari raya ke-2 kami dah pon bertolak balik
ke Dungun....En azwie bekeje mlm pd hari tu.
*
*
*
*




Raya ke 3....

Saya sefamili joint adik beradik en azwie
beraya ke Pekan,pahang.
Umah pak cik en azwie. Bertolak sesudah en azwie blk
dr keje....kurang lebih kol 9am.
Sampai ngam2 lunch hour.
Hehehehe.
On the way nak blk semula
ke Terengganu....kami bersantai2
dulu d Taman Teruntum kuantan.
Adib la org yg eppy that day...!!!!

*
*
*


No comments:

Post a Comment