Friday, December 31, 2010

GoOd ByE 2010....

Alhamdulillah...
Allah masih memberikan nikmat
dan juga rahmat yg tidak terhingga
buat kami sekeluarga meneruskan
kehidupan d muka bumi ini.
Beberapa minit lagi...
Tirai 2010 akan berlabuh.
Selamat tinggal 2010 yg penuh
dengan kenangan suka & duka.
Lebih2 lagi d penghujung tahun ini,
saya di duga dengan dugaan yg maha berat
oleh Yang Maha Esa.
Bukan berniat utk menidakkan takdir
yg telah pun tersurat....
Sesungguhnya ujian ini bukanlah mudah utk
di lalui,namun,apabila telah terplilih utk
melaluinya,saya tiada pilihan lain
selain terus sabar & tabah
serta bermuhasabah utk memperbaiki
diri kearah yg lebih Mahmudah...
Ramai yg mengatakan bahawa masa akan
mengubati kesedihan ini...TAPI....
saya rasa perasaan rindu pada mak
semakin menebal....cuma Allah beri saya
kekuatan utk menghadapinya...Demi anak & suami
saya barangkali.
Selamat tinggal 2010 yg penuh syahdu....
Doakan hari2 saya seterusnya lebih
bahagia & membahagiakan.
*
*
*
Mohd Azwie bin Abdullah & Muhammad Adib Darwisyh bin Mohd Azwie:
kini kalianlah kekuatan saya....kalian lah kebahagiaan saya.
*
*
*
A NEW CHAPTER!!!!!!!!
A NEW BEGINNING!!!!!!!
*
*
INSYAALLAH
*
*
*
-WELCOME 2011-

No comments:

Post a Comment