Monday, December 13, 2010

PeRaMmMmM......

Salam.....
Ntah kenapa sejak kebelakangan nie
mood utk berbelog amat malas sekali.
Bukan x ada cerita yg nak d kongsikan.
Tp tiap kali itulah mood malas mengganggu.
Apalagi.....Perammmm dulu lah kan.
Klu buah,maunya dah masak kan,
ye lah,d perammm lama2
Hehehehe.....
Ntah lah,mgkn jgk saya nie bkn blogger
yg tegar sprt mereka2 yg amat rajin
sekali mengupdate cerita2 baru d blog2 mrk.
Saya suka berkunjung ke blog rakan2 lain,
tp...utk blog saya sdri,saya biarkan ia usang.
Hahaha...Terlebih sudah!!!!!!!!
Ok lah,sekadar utk menambahkan koleksi
cerita d blog saya ini....
Kisah anakanda kesayangan saya tika cuti
sekolah bermula....sehinggalah ke hari ini.
Inilah xtvt dia.....Eeeerrrmmm....!!!!!!
*
*
*
*
*


Nie kerajinan time first day cuti sekolah.....Masih
bersama buku2 sek dia.



Tekun sekali.....!!!!!!!!!!



Minggu ke 2 cuti.....



Semakin tekun dgn game....Itupon ada hati
mintak PSP ngan abah..Nooo....Abah kata,sblm
habis iqraa'...x boleh....:)



Nie plak,lepas mengaji...Simpan ajer iqraa'...
terus ngadap lappy plak kat dlm bilik.
Aduhai anak.....!!!!!!!!



Muhammad Adib darwisyh......

No comments:

Post a Comment