Tuesday, January 18, 2011

MaSiH AdA Yg SaYaNg....

Adussshhhh....
Badan terasa seperti di tumbuk2...
Sakit sekali...Aaarrrggghhhh!!!!!!!!
Bisanya terasa d seluruh badan...
Penangan mengurut pagi td...:(
Saya sebenarnya tidak suka akan
xtvt mengurut ini...Tp setelah didesak
oleh en azwie...saya akur....
Mgkin telinga en azwie dah sakit mendengar
rungutan saya yg bersungut sakit2,lenguh2
diseluruh badan sejak akhir2 ini.
Hahaha...nway,thanks yer Bang,sanggup
hantar & ambik saya atas tujuan ini....:)
Bukan saya x pandai drive yer...Tp,
en azwie yg suka suki nak menghantar
dan menjemput saya...Hehehe.
Syukur disitu...!
*
*
Berbalik kepada tajuk entry saya...
-MASIH ADA YG SAYANG-
Alhamdulillah,meskipun hari2 saya skrg
ini tanpa ibu saya bersama2 saya lagi,saya masih
mendapat nikmat kasih sayang itu dari insan lain.
Meskipon perasaanya tidak sama,tp setidak2nya
ianya masih lagi kasih sayang dr seorang insan
yg boleh saya panggil Mak....My MIL...
Namanya persis nama ibu kandung saya,
Gayah juga...hehehe...Bertuah disitu...yeah!!!
Thanks 2 my beloved mil sbb dah 4 mlm
menemani saya & adib....En azwie keje mlm,4 mlm
plak tuu...Amat tidak suka dgn keadaan ini.
Tp,inilah amanah yg dipikul oleh en azwie.
Amanah yg bersertakan periuk nasi kami sekeluarga.
Hehehe....Nak x nak...suka x suka...tetap saya relakan.
Dan yg best lagi bila my mil ada kat umah nie ialah,
my mil yg akan masak tiap2 hari....hahaha...Bukan saya
malas,tp,en azwie lebih suka klu mak dia yg masak.
Ada2 sajer menu yg dia usulkan pada mak dia.
Hehehe...Saya tumpang suka ajer lah kan...Hahaha.
Syukur lagi disitu..!!!!



Moka hepi sbb dah 4 ari x pegang senduk..
Just kupas bawang ajo...Hehehe..Best2!!!
*
*
*
Sejak pemergian ibu saya juga, dapat saya
rasakan yg kasih sayang diantara saya adik
beradik semakin kuat...Lebih2 lagi diantara
saya & kak rose....Tiap2 hari kakak saya ini
pasti akan menalifon saya...Bertanya kabar & meluahkan
apa juga cerita yg hepi2 mahupon yg kurang heppi.
1 hari pulak kdg2 bukan sekali dia akan call,malah
3,4 kali...Kakaka...Paling tidak kami akan berkongsi
resepi yg sama utk hari itu......Itulah indahnya
kasih sayang kan...????Hari sabtu lepas,kak rose & co
ada balik ke Dungun,ada kenduri kawen sepupu kami.
Jadi,hari sabtu & ahad saya yg lepas adalah hari
yg amat mem'bz'kan buat saya...
Tp,berbaloi2 sbb dlm tempoh 2 hari itu,mcm2 yg dapat
kami lakukan bersama2....N bila kak rose dah nak blk ke KL
smula ari ahad tu,feeling amatlah tidak best...Sedih,sunyi,sepi,
macam2 ado menggangu jiwa...X sabar menunggu lg 2 minggu,
sbb time CNY nanti kak rose & co akan balik ke Terengganu lg.
So....Akan saya nantikan detik tiba saat itu.....:)
*
*
*
Abg saya pulak,saya tahu, dia jgk sayangkan saya.
Sesungguhnya kami tidak mempunyai adik beradik
yang ramai...saya hanya ada 2 kakak & seorg abang.
So....Sebagai Adik,dah tentulah saya
akan disayangi oleh merekan kan...???
Hahaha....Pernyataan x bleh blah...:)
Cuma...Keterbatasan waktu yg agak
menjarakkan kami....saya tahu keadaan dia yg amat2
super duper bz mengukur jln Ktn-Kl...Kl-Ktn tiap2 mgu
bersama isteri tercinta bg menyambung lagi pengajian mereka.
Semoga usaha kalian
berjaya...Ieda sayangkan abg ju & kak sara.....
Bangga sama kamo....semangat kamo utk terus
menggulung Master pulak....
I LOVE U ALL SO MUCH!!!!!!

No comments:

Post a Comment