Wednesday, January 26, 2011

BeR-2 DgN Mu...AniS ZuLaiKha!

Rindu sama 'rumah usang ku' ini.
Hehehehe....Banyak sebenarnya yg nak
saya storikan,tp mood amatlah tidak berdaya
saat ini.Saya keletihan,tiap2 hari saya berulang alik
ke rumah kakak saya.Walaupon jaraknya hanya
'seploh minit' shj dgn berkereta....Tp......
Amatlah memenatkan.Hehehe.
X baikkan,itupon nak bising.Lagi 4 hari
anak buah saya akan bernikah.
Anak buah perempuan,so....persiapan agak
cerewetlah kan...Hehehe.
Ok lah,malas nak bercerita panjang.
Sekadar terdetik utk merakamkan gelagat
2 saudara yg amat2 rapat saat ini.
Ke hulu ke hilir sama2....Hahaha.Sampai
dah ada yg ckp,anis nie anak angkat saya.
Yer lah,sudah 4 mlm dia tidur d rumah saya
tanpa ibu & ayah dia.Suka sgt dapat main sama2
dgn putera hati saya yg sorang tu,siapa lg klu bkn
adib.Hehehe...Kecik2 sudah ada yg mau booking ka???
Ok lah...Layan ajer lah pic2 yg sempat saya snap
hanya dgn enset cap ayam saya tuu...
Nite all......Adios!



















Notakakiku:Alangkah bahagianya jika saya d kurniakan
sepasang cahayamata.Itupon sudah bisa membuatkan
saya tersenyum puas...Mudah2an Tuhan mendengar rintihan
hati saya...Doakan saya duhai sahabat2.....!

No comments:

Post a Comment