Saturday, February 26, 2011

SeMaLaM Yg.....EnJoY...!

Cerita yg dah pon suam2 kuku....
Tp still jgk nak post kat sini memandangkan mood utk berbelog
amat rajin ketika ini...C...Banyak kan post utk this week...Kekekeke.
Biar lah belog x femos amos pon....Sajer...Just 4 fun...!!!!!
Hari nie...sepanjang hari...Aku,en azwie & adib menghabiskan
masa dgn lepak2 ajer di rumah memandangkan masing2 dah pon
super duper bz semalam...Hehehehe...
Betul jgk kata org...Kdg2,yg x dirancang itu yg akan menjd...Dan,yg
dirancang itu pulak kdgkala byk pulak halangannya kan...?
Start dr pagi semalam....Tanpa dirancang,we all dapt bekfast sama2.
Dengan siapa lg klu bkn dgn member shewet sour saya...Hehehe...
Pn Liyana Ina lorrr....Tetiba time dok mikir nak masak apa utk
bekfast smlm,teringat kat dia...Zassssttt,terus ambik henpon n call
dia....Dia pon tanya dia punya big bos,then,jawapannya...OK!!!!!!
Aku pon tanpa berlengah msak ajer la.Menu nie
dah lama direquest oleh yana,tp,x dan sokmo nak masaknya.
Bukanlah payah sgt pon...Tp kdg2,bhn2 x cukup la...Itu x ada,
ini x ada...So...Bila dah ada bahan....On terusssssss.....!!!!!!!
Lepak2 sambil makan2 memang best kan...Kekeke...
Klu boleh hari2 pon nak jumpa semua member2...Tp,amatlah
mustahil utk berbuat demikian memandangkan rutin sentiasa
berubah2...Dan bila sudah ada kelapangan...Tanpa banyak fikir,
tanpa banyak alasan...Harusss memanfaatkan masa yg ada
sebaik mungkin.........:)
Kol 11.30 am cam tu....Waktu melepak pon habis memandangkan tgharitu
kaum2 adam nak ke masjid plak....Ari jumaat...Kewajipan,wajib ditunaikan.
Adib dgn sukernyer ikot yana & co blk umah.Ibu izinkan ajer,dah bgtau awal2,
pas abah solat jumaat kang ibu pegi ambik ok.Hehehe...x leh lama2...kang
pitam yana nak menghandle adib & damia...Budak ber-2 nie klu
dah jumpa...Mak aihhhh...terbalik donia tau!!!!!!!Hahaha....
Sementara berdua2an kat umah ngan en azwie...Hehehe...
En azwie dgn penuh kerelaan mau menyental moka saya.
Dgn kata baiknya....Dia nak tulun massage my face...Wakakaka...
Best jgk bila sesekali dilayan cenggini kan...Hahaha.....Taraaa!



X tau lah kaedah apa yg en azwie pakai...Tp,rawatan nie
mmg dia blajar dr pak cik dia yg mmg pandai buat rawatan
resdung...Hehehehe...Sakit,panas,gatal...Semuanya ada masa
buat benda nie tau...!!!!Tp saya suka....sbb,bila en azwie yg buat,
saya relax ajer....Klu sakit or pedih pon,saya boleh bgtau...
Klu buat treatment kat kedai....Kdg2 sya x mampu menahan sakit.
Mau berair2 mata saya dibuatnya.....Lgpon,sambil berkasih sayang,
boleh jgk jimat kos kan...Kekekeke....Dan hasilnya...Taraaaa!!!!!



Hahahaha....Idok ler cantik....Tp saya amat2 selesa.
Okehhhhhhh!Thanks abg...I luv u so much....Hehehe!!!
Pastu...Saya lanjutkan lg bercerita ttg kejadian semalam yer.
Dalam kol 1.30 pm camtu,yana sms saya ajak mkn tghari
kat umah dia plak.Haaa....Dah senyum2 kambing saya waktu
baca sms tu...Yer laa...X payah ssh2 pikir lg menu apa nak masak kan.
Hahahaha...Bgtau en azwie dulu....Dia kata...OK...So,reply
msg yana....Kata OK....!!!!!Pas jumaat,kitaorg plak makan
kat umah yana...Kenyang perut suka ati....Lepas makan,lepak2
jap...Kol 5....Zassss,blk umah,en azwie nak relax2 sebelom gi keje
plak kol 7 pm......
Tup...Tup....Lepas solat maghrib....Yana call plak...Tanya nak kuar x
mlm nie?Hahahaha...Gelak x hengat...Ingatkan dah habis xtvt kitaorg,
x habis lg rupernyer.......Kol 8 pm yana dtg ambik aku kat umah
then kitaorg zasssssss dgn cargasnya ke Mc'd kerteh plak...Melantak lg.
Hehehehe....Dan inilah menu kami semalam....Taraaaaaaaa!!!!!






Moka heppi sbb dpt main....x kira siang mlm....:)



Moka org tension bila sampai time nak blk...:(



Dipaksa senyum...Hehehe....Damia maintain mashammm!!!

Sampai umah kol 12....Mandi,solat.... pastu terus ZZZzzzzz!!!!!!!!
Penat ..Tp...Enjoy...!!!!!!!!!..:)...:)...:)

No comments:

Post a Comment