Thursday, October 20, 2011

MeNgiDaM KaH...????

Tidakkkk....Itu bukanlah faktor nye....:)
Tp bila tekak dah terlalu menginginkannya,tidak dapat tidak,
haruslah jgk dipenuhi permintaannya kan....hehehe....
Klu x....Kesiannnn anak tekak...Hahaha.
Al-kisahnya... tghari smlm my hubby halfday.
Ada hal yg perlu dia selesaikan di Kuala Terengganu.
So...sebaik menerima sms dr hubby,terus jer cargas mandi
& bersiap2.Time tu dh pukul 12 tghari pon.Mandi lewat
sbb smlm 1 hari suntuk hujan....Sejuk sehhh...:)
Hubby sampai umah terus jer dia siap2 & kitaorg
pickup adib kat sek.Suka sgt la anak teruna tu sbb ibu
dtg ambik dia kan...X payah la dia merungut2 van lambat
laa...bla...bla...bla....Eeerrrmmm...Dah besarkan,banyak jgk lah akal
bicaranya....hehehe...Layankan ajer lor...
Zaaassss bertolak ke Kuala Terengganu then sampai sana tepat2 kol 2pm.
Jujurnya,dari pagi lagi perut aku belom diisi dgn apa2 mknan.
(Klu puasa ganti pon dh dpt halfday...kekekeke)
So...Sementara menantikan hubby settlekan segala mak nenek urusan dia,
perot aku pon dah mcm2 jgk bunyiannya....Lapar tok sah ckp dah la time tu.
Tp bila hubby tanya ok lg ke...????maintain jer jawak OK
walaupon hakikatnya dah amat2 KO....:(((((
Segala urusan en azwie bereh pd tepat2 kol 3.45pm...Dgn solat zohornya
blom lg time tu...Terus jer dicide ke Giant...sbb time tu itulah tempat yg paling
hampir dgn kitaorg...Lgpon surau & tempat mkn semuanya ada
kat situ kan....hehehehe...(Padahal dlm kepala mmg dh plan nak mkn nasi aym)
Hahahahaha....Disebabkan aku 'mamnuk'....hubby jer la yg pergi solat & aku
plak cargas ke tingkat 1 utk order dlu apa2 yg patut....kihkihkih...
Masa tu tgk pinggan jer pon rasa mcm nak mkn jer pinggan tuu...
Eeerrmm,punyalah lapor nyer....Dan,inilah lunch kami utk tghari smlm.
X tau knp,tekak aku mmg amat2 sukakan The Chiken Rice Shop nie...Menu
dia mmg yummylicious bg aku....So...Melantak x hengat la time tu....:)))))))
*
*
*


Lambang kemegahan rakyat Teganu....Hahahaha....kihkihkih....



Yummyyyy...:))))



Lapo jgk uper nyer dia....ingatkn dh kenyang...kihkihkih....sila bang,sila...:)



Si ibu yg penuh etika di meja mkn....hahahaha...:))))



Time berchenta saya x penah jauh....Tp skrg....
kan dh kena jeritttt....hahaha...




My boy.....:))))

No comments:

Post a Comment