Monday, October 31, 2011

sTiLL...weng weng....:(

Dah 3 ari tekak nie rasa payau,pahit,kelat
nak menelan nasi...Perut terasa amat2
lapar....Ye laa,klu hari sihat,mana penah perut nie
x menjamah nasi dlm sehari...hehehe.
Tp 3 arini mmg x dpt nak menelan langsung
akan menu yg 1 itu....Huhuhu....
Bila tengok nasi, rasa time tu jgk nak mkn...
Tp...bila dh sampai ke tekak...Terus je kluar
smula....Herm,klu yg baca statement aku nie
kompem2 ingat aku tgh morning sicknes kan.
Tp......Tak pon.....:(...Ntah laa...Mungkin dh lama
Tuhan beri waktu sihat kot...Lalu dipinjamkan
waktu sakit la pulak kan....hehehe...Harus bersyukur
sebenarnya....


*
*
*
Sedih...Sbb time2 mcm nie mmg sgt2 best klu mak ada.
Kompem mak akan tolong picit2kan kepala...Sudah
pasti juga mak akan masakkan ayam merah
kesukaan aku....Dan yg paling PASTI,mak akan
doakan supaya aku cepat2 sihat smula.Apakah
dikejauhan 'sana'....masih ada doa mak yg sentiasa
aku harapkan...????
TAPI....
*
*
*



Tuhan itu Maha Adil....Masih ada insan ini disisi
aku saat aku begini.MUHAMMAD ADIB DARWISYH.
Anugerah terindah dlm hidup aku.
3 hari ibu hanya mampu masakkan dia ayam goreng,
3 hari ni jugak dia mkn x bersuap...biasanya klu blik
sek,lepas mandi & pakai baju,dia akan mintak ibu yg suapkan
dia nasi...hehehe....Tp 3 hari nie x....Dia mkn suap sdri,
pinggan pon dah pandai basuh sdri...Dan yg paling buat ibu
terharu...lepas makan dia akan panggil ibu yg time tu dok baring jer
kat dlm bilik soh kluar kat ruang tamu...Dia soh baring kat sofa
then dia akan picit2 ibu....Duhai anak,bertuahnya ibu
memiliki kamu....En asben skang nie bz tahap dewa....
Dah 3 mlm balik keje kol 12 tgh mlm....Huhuhu....
Pasrah....Keje mkn gaji kan...Harus akur pd setiap
arahan....:)..:)..:)
Saat2 mcm nie....Kan best klu dpt mkn benda nie...
*
*
*
*
*
*
*



Roti sardin....yummy...:)

No comments:

Post a Comment