Monday, March 30, 2009

BaCk 2 DunGuN......

Ahad....29 March,pagi 2 tu,dan lagi ikut kak rose n abg awie g pasar keramat,aku jer yg ikut,ber 3 la maknanyer.....awie x mau joint,dok leka surffing,so,aku maleh la nak bwk adib,tinggai ngan abah kat umah,tujuan asalnyer adalah untuk membeli bekfast,tp bila dah sampai kat pasar tu,memacam la plak yg d beli oleh kak rose.Katanya suh aku balik pas mkn tghari,aiman x kisah,tp x mau la makan nasi,hehehehe,siap demand la pulok,aku suh kak rose masak mee rebus,dah lama seh x makan mee rebus buatan kak rose,sedap!!!!Sampai umah,bekfast dulu segala bagai juadah yg d tapaw kat pasar td,ada bermcm2 juadah,nasi berlauk,nasi kerabu,roti canai,kak rose plak sempat lagi menambah menu sambil2 mkn tu,dia buat roti bakar,sedap gaks.Pastu lepak2 n sembang2 kosong,kul 12 pm kak rose dh start msk mee rebus,aku plak sibuk berkemas2 la....Pas mamam mee rebus kak rose,semayang zohor n bertolak balik ke Terengganu,kurang lebih jam nenunjukkan kul 2 pm.Awie plan nak singgah kg dia jp utk hantor buah yg banyak sgt d belinyer tuh....Benti asar kat CRR Cheneh,then terus jer ke kg,ngam2 sampai umah mak kul 7 pm,ujan lebat gler time tu,tp sempat la membahagi2 kan buah utk kakak2 awie n mak dia,bertolak balik ke dungun pas solat maghrib,kul 9.30 pm sampai umah....Legaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment