Monday, March 16, 2009

MaCaM-MaCaM....

Hehehehe.....Dah seminggu ek rupanya aku x menjenguk ke blog nie.....Setelah bermacam2 kejadian berlaku dlm tempoh seminggu nie...so,arini aku punya sedikit kelapangan utk mencoretkan sesuatu kat sini....so far,pg td awie dh pegi kat insuran utk settlekan segala bagai ttg motor dia yg ilang tu,aku ikut jgk la dia ke Kuala Terengganu,after ke Kurnia Insurans,kami ke Giant jer,x tau nak pegi mana dgn keadaan ujan yg x berenti2 dari semalam.Sesudah membeli beberapa mcm brg,tetiba x ada dlm plan pun,awie ajak balik kg dia.So,dlm kui 12.30 pm,kami bertolak balik ke kg,terkebetulan plaks,mak mentua p klinik,otw singgah ambik mak dulu n terus je la blk.Hehehe,rupa2nya banjir kat kg,penangan ujan yg x benti2 nie lah,harap2 x la banjir teruk sampai kena pindah,kesian seh kat bapak mertua aku,dah la x sihat skang neh....Adib mcm teringin sesgt nak main air banjir,tp ibu x kasi coz dia demam.Nanti lg teruk klu demam x baik2....Sowi ek dik,ibu takut adik sakit.Kui 3pm bertolak balik ke Dungun smula......So,itu jerk la utk menjengah di entry kali nie.....No idea utk di share kan....Finally,untuk Mimie,hope besabo ek,harap2 vitara cepat 'sembuh'...kadang2 kejadian yg berlaku pd kita,sebenarnya semakin mengajar kita utk lebih bersabar dlm menempuh pelbagai lagi dugaan dalam kehidupan kita.Kat bwh nie sajer aku letakkan pic2 adib yg mana,walaupun demam,dia ttp maintain melakukan xtvt lasaknyer.....Heheheheheh....

No comments:

Post a Comment