Wednesday, March 25, 2009

CaRi PeNyAkIT...!

Xtually...arini kat tempat keje awie ada buat event sempena HSE DAY....So,dia ajak aku ngan adib p teman dia derma darah....Ishkkkkk,biar betik abang aku nih....Dah ler aku nie mabuk darah,eeeeeeeeee...x dapat aku bayangkan bagaimana rasa sakitnya ditusuk dek jarum yg beso tu ke lengan....Klu di fikir2kan,inilah yg dikatakn cari penyakit,tp,bila 2x pikir,klu x ada insan2 seperti awie nie kat dalam dunia nie,cemana lah kita nak dapatkan bekalan2 darah jika berlaku sebarang kemungkinan kan?Hehehehe....X apalah,walau aku x menderma,at least,aku pegi utk bagi moral support kat husben aku utk menderma.Pahala jgk la kan.Sampai jer kat tempat keje si awie,aku tengok orang dah ramai.Aku pun senyum2 kambing kat awie,aku cakap kat dia..."abg je lah pegi,ida tgu kat dlm kete jerk".....Hahahaha....Adib teman abah dia masuk dewan penderma...Baguih jagohan aku tu.....So,x dok la pic utk entry kali nie.....Awie bereh dalam kul 12.30 pm cam tu,then,kitaorg p mamam tghari kat Mesra Mall,shopping ala2 babas,then terus jer balik sebab awie mcm dah mamai jer.....Kesian jgk aku tgk....Asalnye nak la jgk menyopping kasut kat al ikhsan,kasut aerobics aku dh buruk seh....Tp bla tgk kan keadaan awie yg senyum kelat tuh....Lain kali jer laaaa.....Hehehehe

No comments:

Post a Comment