Saturday, April 18, 2009

BaSiKaL BaRu AdiB....

Ini adalah xtvt aku awie n adib semalam.Pagi semalam kitaorg balik ke dungun setelah 2 hari bercuti di kg.Al kisahnya,ari selasa aritu,awie tetiba jer balik keje awal,ingatkan kenapa,rupanya badan dia panas gler.Jdnya,malam tu aku bwk dia p klinik,doc terpaksa bg injection kat dia,pehtu dapat mc 2 ari,jd,cuti awie bermula dr hari rabu sampai lah kehari sabtu.lama lah jugak ek.Terkebetulannya pulak,ptg rabu tu,mak awie call,bgtau yg ayah dah 4 ari x makan n minum,so,walaupun x larat,awie ajak aku balik kg.Adib plak sesampai jer kat kg, demam lah pulok,badan dia terus panas n dia pun x nak bangun2,asyik nak baring jer.Nasib la aku ada bwk bekal dia punya ubat demam.Sampailah pg semalam,aku tgk keadaan adib x berubah2,dah mula risau,syukur keadaan ayah dah menunjukkan perubahan bila dia dh mula mintak nak makan,so,aku pun ajak lah awie balik,hope ayah akan terus sihat.Si adib plak,walau demam,ada2 jer permintaan dia yg dia nak kita tunaikan,dia merengek2 mintak basikal,abah dia pun malas nak dengar si adib merengek2,belikan lah jgk,seronok sgt la adib dapat basikal baru.Hehehehe.Balik dr beli basikal,perut plak lapor,awie x nak mkn nasi,so,aku ajak dia p mamam KFC,pehtu awie plak suh tapaw jerk,nak makan kat pantai la pulok...macam2 la kerenah org demam nie ek.....Haaaaaaaaaa.cerita yg nie plak utk Aisy ek,so kalau mimie ada terbaca blog nie,sila tunjukkan pada Aisy kete2 ferari yg abg adib punya ek,Me,kak ida tgh pening nie,skang nie hubby akak tuang myk kat shell pulak,katanya lebih kilometer.Hahahahaha.adib suka sgt time abah dia tuang myk,dia akan mintak abah dia belikan ferari,setakat nie baru 3 biji tu lah yg dia ada,tu demand nak lagi 3....Terpengaruh ngan iklan lah nie....Tp kan me,yg x tahan tu,kadang2,ngan abah2 dia pun macam teruja nak mengumpul...Hehehehe.K...Adios!


Basikal biru adib.....

Tengah kusyuk ngadap makanan....


Ferari kesayangan adib...

No comments:

Post a Comment