Thursday, April 30, 2009

NoT FeeLiNg WeLL....

Sejak balik dari kampung aritu,kesihatan aku mmg tidak berapa baik,selesema n batuk x nak baik2....Malam2 plak susah nak tido...Susah ati jgk aku dibuatnya...Arini,kak rose n the geng balik ke terengganu nih,cuti hari pekerja,but diaorg x singgah ke dungun sebab bertolak dr KL pun dah petang,jdnya diaorg direct jer ke bukit diman,umah mertua kak rose ler...hehehe.Esok ada majlis kat sana.Mak,pepagi esok ke bukit diman ngan kak ani,adik ipar kak rose,sebab,aku x pasti lagi dapat pegi ke tidak.Bila memikirkan keuzuran diri,mmg x larat nak pegi,tapi bila memikirkan dah lama x jumpa kakak aku yg sorang nih,ada la jgk saki baki semangat yg nak membawa diri nie pergi jgk ke sana,hehehehe....Apapun tgk la cemana esok.Hope bila dah telan segala bagai ubat malam nie,esok ok ler,amin.Kakak awie plak mmg suh balik jgk sebab ari sabtu malam,mak awie nak buat tahlil yg ke14 hari pemergian ayah.Serba salah aku dibuatnya,katanya klu kitaorg x dapat balik,kenduri tu akan ditunda kehari yg kami bleh balik.Mak ai,sampai gtu sekali.Hahahaha.Awie cuti sampai ahad.Isnin nanti dia dah start masuk shift semula.Hooreeey,sonok seh,banyak la sikit masa dia kat umah,ye lah 4 ari keje n 4 ari cuti.Harap2 xtvt ronda2 pun akan kembali onn ek abah.I hope so!!!!!

1 comment:

  1. ala ciannya dia demam...skrg ni mmg musim demam..saya last mths pun demam.. 2 ari plak tu...sib baik krya tak demam

    ReplyDelete