Sunday, May 31, 2009

At KaK MaH SPA...

Seawal kul 7.30 am td,kak idah dah terjongol kat depan pintu umah aku....itupun aku sedar setelah adib yg kejutkan aku....hehehe...Biasalah,hubby keje pagi,pas hubby pegi keje,besh jgk klu membungkuskan diri kat dlm selimut....hohoho....jgn amalkan ek kwn2!!!!terlupa lah plak yg aku dh buat janji temu ngan kak mah spa pagi nie,kak idah kan lagi beberapa hari aje lagi nak bergelar raja sehari,so,nak lah menguli2 bdn agar segar bugar sket ek...hehehe...so,siap2kan adib lebih kurang,terus jerk bergerak ke umah kak mah...merangkap spa lah tuh....kak idah nak lulur badan....aku plak kepengen nak bersauna la plak,ye la kan,dari aku tercongok menunggu kak idah,ada baiknya aku bersauna,berpeluh jgk.Habis kak idah menguli 1 bdn,kul 12 pm barulah selesai.Sempat lah jgk adib berendam kat dlm bath tab tu sementara menunggu kak idah selesai.Balik dr umah kak mah,aku berehkan sgla homework aku,basuh kain,sapu umah n sebagainya....kak idah lepak kat umah aku.Petangnya plak,kak idah ajak kuar mamam,p pizza hut,pehtu p beli baju tido plaks,semangat waja org nak kawen,bebelakanya nak baru,kekekeke.Selesai memenatkan diri,we all terus jer ke umah abg ing,melepakkan diri sambil2 minum tea o....Kul 7 pm aku mintak kak idah anto kan aku balik coz kain dijemuran aku x angkat lagi.Pas solat maghrib ingatkan nak mskkan awie mee rebus jer utk dinner mlm nie,tp terbantut bila amir,ank abg ing bgtau yg ayah dia nak belanja mkn kat luar....Besh jgk,x payah msk,hehehe....So,dlm kul 9 pm camtu,kami ke warong kenanga....Balik umah,perut dah kenyang.....so,lepak jer lah....Adios!

No comments:

Post a Comment