Wednesday, May 6, 2009

I'm BaCk.....

Setelah sekian lamanya aku 'memontengkan' diri ke kelas aerobics,finally,mlm nie aku pegi...."why lama x datang",dah tentu2 lah soalan wajib buat aku malam nie...wakkkaakakak...Jawab jer ler..mmg dah ready pun ngan jawapannya dari umah lagi...hehehe...xtually,seronok dapat jumpe kengkawan,Kak Gee,Kak Ma,Kak Tie,Kak Zie...n bebelaka lah...Hohohoho...Diaorg ajak aku joint futsal,bukan x nak,tapi buat masa skrg nie,masa membatasi segalanya....Malam nie pun pergi sebab aku rasa dah lama sesangat aku x bersukan,peluh cam dah x mampu nak dok lam bdn aku nih...Esok aku ada tetamu dr kelantan,nak tido umah lagi,hehehe...Pehtu 13hb nak pegi KL plak sebab kakak aku,kak rose,operation,fibroid,15hb...Kepada kengkawan yg terbaca entry aku kali nie,hope u all sudi mendoakan kesejahteraan yg walafiah buat kakak aku ek....Satu2nya kakak yg aku ada kat dunia nie...I love her so much....Pehtu sibuk ngan kenduri kawin adik ipar kak rose lagi,aku antara yg akan menyumbangkan tenaga lah...Hehehe...Pehtu nak kena balik kg lagi utk tahlil 40 hari pemergian ayah awie...So tired klu di fikirkan,tp komitmen,tetap harus di tunaikan ek...Wahhh gtuuuu!!!!Ok guys...trimas kepada member2 yg selalu berkunjung ke blog aku nie...Adios guys...!

P/S:Buat kak mar(mamasito)yg jauh nun di bumi anbiyaa",doakan ieda ek kak....nanti akak balik MAS kita jumpe k...Byk benda nak citer nie...Hehehe...Hope raya thn nie dapat makan kuih akak....

1 comment:

  1. salam daa..jealous ah dengar org nk pergi arobik siap main futsal lg,waaaaaaaaaaa rindunye pd you all semua.tk sabor rasa nk balik MAS.insyaallah akan sentiasa k.mar doakan kesejahteraan kawan2 kat sana,insyaallah.salam rindu yg tk tertanggung tuk semua member2 arobik.take care.

    ReplyDelete