Friday, May 8, 2009

"Bukan Org Kata...Tapi Mmg BetuL"

SELAMAT HARI IBU...


Bila aku dahaga,yg susukan aku....MAK
Bila aku lapar,yg suapkan aku...MAK
Bila keseorangan,yg sentiasa disamping aku...MAK
Bila aku menangis,org yg pertama datang...MAK
Bila aku nakal,yg pertama memarahi aku...MAK
Bila melakukan kesalahan,yg cepat marah aku...MAK
Bila aku takut,yg tenangkan aku...MAK
Bila sedih,aku mesti talipon...MAK
Bila aku ketakutan,aku suka panggil...MAK
Bila aku sakit,org yg paling risau adalah...MAK
Yg masih peluk dan cium aku sampai kehari ini...MAK
Yg selalu masak makanan kegemaran aku juga...MAK
Yg selalu simpan dan kemaskan barang2 aku juga...MAK
Yg selalu berleter kat aku...MAK
Yg selalu bagi pujian kat aku...MAK
Yg selalu nasihat aku juga...MAK


Segalanya terlalu indah pabila MAK sentiasa disisi...Selamat Hari Ibu buat bonda kesayangan...Hjh Gayah binti Hj Ismail....Semoga mak dipanjangkan umur,dikurniakan kesihatan yg walafiah dan bahagia disamping anak2 mak yg akan sentiasa menyayangi mak....


Kepada semua kawan2,kawan2 blog,friendster...Selamat Hari Ibu jg buat kalian yg sdh bergelar ibu....Semoga kalian semua mampu menjadi ibu yg terbaik buat anak2 yg telah di anugerahkan Allah kepada kita semua....Adios...!

3 comments:

  1. selamat hari ibu...bersame2 kite menjadi ibu,isteri dan anak yg baik kepade anak,suami dan org tua kite.AMIN

    ReplyDelete
  2. Selamat hari ibu, smg sama2 jadi ibu yg terbaik buat anak2 tercinta :)

    ReplyDelete