Thursday, July 2, 2009

AeRoBiCs...

Huhuhuhu....Sementelah begitu lamanya aku tenggelam,malam tadi,aku menimbulkan kembali diwi ku yg tembun ini ke kelas aerobics...!Teruja jgk bila selangkah aku menapakkan diwi ku ke dalam kelas,aku telah menerima tepukan yg amat gemuruh,rasa cam bentang pilem lah pulak,ada yg cubit pipi,ada yg tepok bontot,ada yg pegang perut aku dan mcm2 lagilah...Hehehe,yg beshnyer,ada jgk yg sudi peluk si budak tambun neh....Hahahaha....Makasih ek kakak2.....Baguih jgk ek klu lama2 x jumpe neh....sure diaorg windu kat gelak aku seh....Heheheh...perasan la pulok...Apapun malam td mmg besh ah kat kelas aerobics....Enjoy gler....Mamasito....Cepat2 balik Mesia ek....Ke akak dah tamau joint aerobics lagi?????huhuhuhuhu...Harap2 perjuangan ku kali ini berpanjangan....Ramai dah yg sound kat aku mlm td....Jgn tenggelam dah ek diaorg kata...Tgk ah cemana,tamau janji...!Nie tgh dok plan nak p cuti2 kat Damai Laut plak ngan awie,cuma x kompem tarikh nyer lagi....Ye lah,sementara adib x sekolah ni,bleh la jln2 kan....!K guys...Adios.

No comments:

Post a Comment