Saturday, November 6, 2010

HePPi....

Mood masih dalam keadaan
tidak sihat...:(...Namun malam nie ttp
bertabahkan hati demi x mau
membiarkan 'rumah' ini kelihatan
usang dan bersawang.
Hahahaha...
So....Setelah d mulakan dengan
Bismillah
maka mood ala2 rajin pon dtg.
D tambah pula beberapa
minit yg lalu saya telah menerima
1 panggilan dari no....+00966594......
panggilan dr tanah suci mekah...:)
Walau sekadar 15 minit,tp amat2
bererti buat saya.....sbb...dlm tempoh itu
saya sempat mintak kak rose mendoakan
kesihatan saya...Mudah2an...Amin!!!!!!!!!
Malam td jiwa saya terlalu kacau...
Bersendirian d rumah...
Hasben bekeje....Yg ada...Adib satu2nya
insan yg melihat airmata saya berguguran.
Dan malam ini,saya rasa lebih lega sbb....
saya sempat menyampaikan keluh resah
saya itu pada kakak saya yg sblm ini mmg
segala resah d jiwa saya...saya kongsikan
bersama dia....Trima kasih Tuhan.....!!!!!!!!!!
Pada kawan2 dan juga silent2 reader
d blog saya ini....Saya harap kalian
sudi mendoakan kesihatan yg walafiah
buat saya.....Sesungguhnya saya sakit saat
ini....Cuma,kesakitan ini amat susah utk saya
kongsikan d sini.....Dan secebis kata2 buat
nadi kehidupan saya.....suami ku
mohd azwie bin abdullah.
Terima kasih abg...kerana kasih sayang
abg lah saya terus kuat dan tabah.....
U HAD BEEN SUCH A GREAT
HUSBAND.....ALL THIS WHILE.TQ SO MUCH ABG
4 UR ENDLESS LOVE......LOVE U



No comments:

Post a Comment