Monday, November 8, 2010

MeNu UnTuK SeMiNgGu....

Heeerrrrmmmmm.....
Lihat ajer la menu2 d bawah ini.
Kesemuanya adalah menu
saya,en somi n anakanda adib
pada minggu nie.
Iaitu seminggu sejak saya sakit.
Mcmana mau berdietkan kwn2...
Lihat ajer menu2 itu,
yg penuh dgn lemak tepu nyer.
Kekekeke.
Malam ini tekak mahu mkn
steak bagai.So,sesudah maghrib
tadi kami melangkah ke
MaMa Chops Papa Grill.....
Sudah!!!!!!!!!!!
Rasanya besok saya sudah
boleh masuk ke dapur utk memasak.
Doakan agar saya terus pulih n sihat yer.
Thanks pd yg sudi mendoakan
kesihatan saya,
Saya sayang kAmO,KaMo dan kamu...!!!
ADIOS GUYS....






Best jgk mamam kat A&W nie coz dah lama x mkn...:)





Ini pulak mcm biasalah klu dah ke ECM,kuantan,
TCRS adalah tempat pilihan utk bermakan2.hehehe.





Menu yg d p'kenalkan oleh teman sweet sour saya,
pn liyana....mmg sedap pizzanya...







Dan menu penutup tirai....hahaha...manu mlm nie
at the mama chops papa grill...

X penah2 lagi seminggu direct cenggini saya x masak tau.
Tp...Kesihatan saya kali ini agak menyakitkan.
So,terpaksalah en somi n anakanda saya
dan saya sendiri mkn d luar.
Kesian adib,sampai dia cakap:
"Ibu,esok kita mkn ibu masak yer"
Hahahaha.......
InsyaAllah,mdh2an yer adib...:)

No comments:

Post a Comment