Friday, November 19, 2010

SuPeR DuPeR Bz...

Sekadar coretan pendek....
Hari ini...Esok dan lusa adalah hari2
yg amat bz buat saya....
X sangka....walau sekadar aidil adha,
masih ramai juga tetamu2 yg mahu
dtg ke teratak mini saya....:)
Saya suka walaupon terpaksa
membzkan diri demi mereka2 itu.
Kerana bg saya...TETAMU itu
pembawa rezeki buat saya sefamily.
*
*
*
Saya pon sebenarnya baru jer sampai
kat home sweet home kami nie kol 6 pm smlm,
setelah 8 hari saya & adib d rumah my MIL.
En azwie bekerja shift mlm,3 mlm,jd,dia
bimbgkan saya & adib d rumah,jiran2 plak
dah ramai yg blk kg...So,ber'kg' lah kami
2 beranak dgn heppinya d kg.
Adib la paling heppi sbb dpt main sepuas2nya
dengan sepupu sepapat dia kat kg.
Kena plak time cuti sek kan!!!!
Saya plak hari nie mendobi sakan....3 bakul kain habis
saya basuh...kering,angkat n terus lipat memandangkan
saya tahu,klu x d lipat terus,alamatnya makin berlonggok lah
kain2 itu...Hahahaha!!!!!!!!!Dan tepat jam 7 pm td,saya telah
pon menerima kehadiran tetamu saya yg pertama.
Kak Long Sah & family...Hahaha.
Malam nie & mlm besok,Kak Long & family akn
bermalam d rumah saya...:)
Dan besok sehingga hari ahad juga,masih ada kunjungan
demi kunjungan ke teratak mini saya ini.
Waduh2...mampukah saya menyediakan segalanya
buat tetamu2 saya nanti??????
Doakan saya k.....Adios!!!!!!!!!


No comments:

Post a Comment